Torsdagen den 3 juni 2010

Jimmy Andreas Lamberg

Vi har gått igenom en del dessa år nu.. hoppas oxå att du förstår va du o allt betyder för mig?. du & Andreas är mer än allt i livet. Jag är glad att det är jag som har er. Skulle inte ens vilja ha ett liv utan er. Dramaqueen eller ej
Du har varrafall mitt hjärta och det kommer alltid att vara ditt.  Vi har tusentals fina/mysiga/underbara/vackra/fantastiska Minnen tillsammans Att se dig le kan få vem som helst att falla Kan fortfarande känna efter hela denna tiden att det är som första gången.. Pirr i magen som en att va nykär.. det känns helt underbart. Du & Andreas det jag alltid kommer att ta i första hand före allt o alla.

Första kyssen Första kvällen Andra kvällen Tredje kvällen Fjärde kvällen Femte kvällen m.m jag minns dom alla.

Jag Älskar dig Föralltid

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Hon växer så de knakar =) Ja taack så mkt. HAde vart kul o se nya bilder på andreas =)

2010-06-13 @ 06:35:59
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Tack Linda, kul du letade upp mig på fb =)

2011-07-17 @ 07:58:34
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0