Vårt lilla Underverk

För en gångs skull fick ja o Jimmy en kväll någolunda för oss själva..
lite film godis o mys någolunda lugn Andreas.
Sen somna Andreas vid halv 11 så efter det.. en liten stund för oss själva som sagt
Oh I Love You!

O idag vart Faster med kille här o fika o så
Andreas fick ett jätte fint Bamse sett o en Kanin skallra. tack tack :)
Tiden bara sprang iväg idag vart meningen att åka en sväng te Sarah
men så blev de inte... Sorry Gumman!

Imorn blir det Bvc, mäta väga o sådant kul
Jag har gissat på en vikt på 5050gr o Jimmy 5100gr
Får la se vem som gissar närmst :P hoho...
Det blir nog en sväng till Surte imorn med.

Du är helt perfekt & Underbar
Och du är bara vår!
Vår lilla Prins



Ne nu börjar Beck så Tjingling!
Kösseliköss
Leinda

Kommentarer
Postat av: Marie Nellie´s Mamma

åhh va söt han e :D

jaha okej, samma som mig. tog också bara lustgas :)

jag är i vecka 13 :)

ja det får du göra, vill ju se din lille skrutt :D

kram

2009-03-08 @ 21:33:57
URL: http://shiiitonge.blogg.se/
Postat av: Sarah

Det är lugnt, vi ses på Onsdag ;D

Jag gissar på en vikt runt 5002 :P

2009-03-08 @ 22:25:01
URL: http://mammasarah.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Nej jag vet de e så.. men de blir ju bättre med tiden.

Jag längtar tills jag kan få komma iväg en sväng, Johan e ju iväg tre gånger i veckan o tränar tre timmar vid varje tillfälle.

Skulle behöva kanske få komma iväg o träna två gånger i veckan en timma :P Men EBba e bara nöjd hos mig, Kram

2009-03-09 @ 07:37:51
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0