Hej svejs


God morgon Allihopa!

Haft en underbar natt men en helvetes kväll igår :P
tror att han har haft magknip o magdropparna har ja glömt hos jimmy..
men tackar för natten ändå!

Nu har lillen fått mat o sina D droppar som vi först börja med igår!
Så tänkte ja skulle köra en damsugning o sen klä på honom för en promenad
För wow vilket promenads väder vi har solen är tillomed varm!
gott gott :D

Sen blir det klippning idag med skönt
Inte klippt mig på ett halvår har ju sparat för fullt :P
Men de växer ju inte allt för fort vill jag säga
men anyway Det ska bli GÖTT
Sen blir de nog en sväng förbi rusta
när man ändå är ute i partille.

Till helgen blir det även första utgången, på ja mer än ca.10 månader
Ska bli så kul så
12345.. cider.. ja du jag kan inte ens förklara hur lockande det låter!! :P




Kommentarer
Postat av: Sarah

Hoppas ni får det roligt på lördag!

Längtar tills vi ska gå ut tsm <3 vi kommer röjja ordentligt!!

2009-03-18 @ 16:14:48
URL: http://mammasarah.blogg.se/
Postat av: Emmelie

hehe ska du ut redan+ jag tror jag går ut första gången när ebba e iaf ettt halvår, men de beror nog på att jag ammar. gör inte du de? kram

2009-03-18 @ 16:18:45
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Sanna

åhh vad kul gumman, hoppas du får det roligt på din utgång :) Hihi drick lite åt mig med. Puusssar

2009-03-19 @ 12:37:38
URL: http://sjoquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0