Godagens


Presic hem kommen från Bvc vikt 5180g och läng 57cm
Barnmoskan sa att han är som en 2,5 - 3  månaders bebis. ojda
Men skönt med en promenad riktig vår väder ute :)
Så fick jag köpt magdroppar te lillkillen får se om magknipet försvinner.
Nu ligger prinsen o sover i vagnen sin.
Så tänkte jag skulle lägga upp lite bilder under Andreas första tid =)

Ska snart klämma in en Förlossnings berättelse oxå.

Pappa Jimmy & Andreas bara någon timme gammal


 


Andreas på BB


Svea & Andreas

Therese, Angela, Jimmy & Andreas



Annika, Henke, Örten, Therese & Angela skål!



Min prins Andreas



Andreas



Gammel Mormor & Andreas


YES Jag är så stolt över vårat lilla underverk!




Kommentarer
Postat av: Kevins mamma Mia!

OJ vaddårå??



Naaaw va fin han är!

2009-03-09 @ 18:59:41
URL: http://svalan87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0