Ge mig Vår !

Ja men va tråkigt väder vi har idag då..
Blir ju inte sugen på att göra något direkt.
Kanske försöka få med Mamma till H&M en sväng

Igår blev det en sväng till Backaplan varrafall Jag & Andreas.
Gick o kolla runt Skulle köpt en top men den fanns inte
Så fick köpt mig ett mer sommarlinne i rött o marin blått från Bonderlide
Sen skulle ja se om ja hitta lite pjamasar te Andreas men naaj.. inget i min smak
va inget kul alls att gå på backaplan igår.. Andreas va inte heller på humör
Men va gör man Funkar inte nappen så finns de ju inte mkt mer o gö för o tysta.
Kanske ska ta o slänga i mig lite frukost nu o sen tjöta lite på Mammsen om H&M

Senare Kommer Jimmy o då blir de Harry potter har vi bestämt.
Jag diggar faktist Harry potter filmerna.

Lyssna:
Nickelback- Burn It To The Ground

XX Kösseliköss XX


Kommentarer
Postat av: -Liam's Mamma

Ja men visst var det :)

2009-04-01 @ 16:35:44
URL: http://thestoryinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0