Ett litet inlägg kanske..

Nu va det ett tag sen jag skrev.. men känns inte som man "hinner" så mkt mer.
Men ida Blir älskling hela 18 dagar gammal. Woho!  fort det går :)

Vad har hänt dessa dagar?

Inte så mkt faktist försökt att lära känna min lilla Andreas
Vart hos Bvc  Vikt: 4880 Längd: 56,5
Fick en Toppen Barnmorska Gött det.
Några promenader har de hunnit att bli,
och några tripper in te staden :D
Lärt mig att åka spårvagn med barnvagn
har inte lärt mig att åka upp för rulltrappa med vagn än :( SVÅRT
Gått ner hela 21 kg känns oxå toppen bra! 5 kg kvar..
Just nu får Andreas ersättning, då jag fick en jävligt förstörd hy
massa massa utslag så fick göra uppehåll med amningen
för att kunna ta min medecin igen. Och det går jätte bra för Andreas.

Imorn Fyller pappsen 50 år
Öppet hus på förmiddagen, Sen ska vi ut o äta middag
Blir nått Kina ställe.. det blir säkert trevligt.
Funderar på att köpa en Godis påse till helgen med mkt Plopp i :D
o mysa med the Love... har ju inte blivit så mkt med detta.
Rätt förstående kanske :)
Men dom 3 hemliga dom duger dom med :P


Ciao Ciao Dudes



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0