%¤&#/&%¤¤#%#...

En helvetes natt har jag haft, bara haft lust att skrika rakt ut HJÄLP MIG NÅN!!! Men de kunde ja ju bara glömma.
fick han till sängs klockan 1 i natt. trodde jag varrafall.. fick sova tills 20 över 2 då han vakna igen :S fick ta upp honom o sätta på tvn o hoppades på att han skulle somna om på magen o det gjorde han men gick inte o flytta te hans säng blev skrik o skrik som inte sluta förens väldigt länga efter de, hmm bara o lägga på magen igen o visst somna han skulle flytta igen o samma sak hände.. så fick ha han på magen tills halv 5 då jag fick ge honom mat. så mat blev de o sen rapa o somna på magen... gick inte o flytta honom  så fick ja ligga tills runt 7 då jag fick lagt honom brevid mig i sängen. trodde nästan inte de skulle gå heller men skönt de men ingen sömn för då fick man ett sms på mobilen strax efter det.. o då gick de verkligen inte o sova.. min rygg mitt humör e helt åt helvete idag.. :S så trött!!

Men i morses då va han en glad liten prick igen.. o tror tillomed jag fick ett leende ohoo sötnosen
Hade han i babyselen innan o så lyssna vi på mammas musik på morgonen :P the voice o stod o vagga lilla sötnosen te sömns o lite sång haha...  kunde inte ens sluta titta på honom verkligen helt över glad över att jag har honom att det är min lilla ögonsten o kommer alltid att vara..

Har funderat på en trip te staden ida.. men tror verkligen inte att jag orkar detta.. men jag VILL ju :(
jaja får väll se hur jag gör.

Nu ska ja ta o lyssna på lite musik o ba njuta... nu när andreas sover :D


Kommentarer
Postat av: Melissa

jo segt som fan men man vet ju att d e bra ändå för då försvinner livmodertappen mer å mer :D

å d lär ju bli dags rätt snart eftersom d bara va 1½cm kvar på den :p

2009-03-11 @ 12:59:10
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Emmelie

de blir bättre när dom blir äldre.. stå ut!

2009-03-11 @ 14:12:35
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Mamma Sandra

Hello gumman :)

Nu är Liam 61 cm lång.

Jag kan VERKLIGEN rekomendera en sådan dem är super bra. Liam blir alltid tyst när han sitter i den och tittar på tv eller ja han ligger och jollrar hela tiden men det är ju bara mysigt thihi..Jag är verkligen supernöjd med den!!!

Hehe det du skrev i detta inlägget hehe vet hur det är.. Såna nätter hade Liam också några gånger men man vänjer sig.. Egentligen förstår jag inte hur jag orkar?! Det är snart 1 år sedan jag sov en hel natt :/ Men men,, hehe

Haft en bra dag annars idag? Kram kram

2009-03-11 @ 23:14:38
URL: http://thestoryinside.blogg.se/
Postat av: Melissa

det kan man säga läst mitt senaste blogg inlägg e så trött på skiten nu asså

2009-03-16 @ 10:59:38
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Melissa

nee jag är i V37 så d e inte farligt om dom sätter igång mej skrev ja :p eller ngt sånt e så less asså haah

2009-03-16 @ 12:21:55
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0