En helt underbar helg

I fredags åkte vi hem till Jimmy
Ja Mamma o Andreas o Jimmy..
Mamma som då va bjuden på lite party hos dom..
Vart en massa folk hos Jimmy o de lät som dom hade trevligt :P
För musiken vart på strax innan 8 när Andreas skulle ha mat .
För min o Jimmys del blev det lets dance o Godis! mysigt!
och Andreas sov rätt bra både den kvällen o natten så de va skönt

Lördagen - Utgång
Då var de bestämt Förfest hos Henke o Angela o sen Golden days.
Och så blev det. vi va Jimmy, Jessica, Joel, Henke, Angela o så Jag
Och det blev helt lyckat faktist.
lite rund om fötterna kanske men mådde HEL bra :P
Andreas va hemma hos Farmor sin o allt gick bra där med!

Söndagen va en riktigt seg dag
Trötta va vi så de blev pizza för min o Jimmys del..
o sen en sväng te ica maxi vi skulle köpa gott gott
men blev väll mest ba dricka :P sen åkte vi hem
o kollade på Beck  heel seg söndag!


På torsdag blir det Ullared Me Jimmy, Angela & Henke
ska bli kul



Darin - Run away   helt värd att ta o lyssna på!!!

Just one look at you
And I can tell that we
Click so perfectly
But how can I put into words
The way you make me feel inside
Butterflies, goosebumps, euphoria
Putting my emotions to work...................LALALALA.....




Men nu ska jag nog ta mig en sväng till Backaplan måste komma ut

så Tjingeling dudes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0