Ikea & Kebabtallrik idag!

Hjärtat är på jobbet o jag går här hemma hos han med Andreas o regnar gör det!..
Han slutar 4 är hemma strax efter o sen bär det av till Ikea ska hitta lite grejer te Andreas
Sen in te coop o inhandla de vi ska ha te middagen vi ska laga Kebabtallrik med vår egna kebabsås
Det kommer bli så himla gott..
Så nu sitter jag bara här o väntar .... 4 timmar i regn väder går inte fort

Just det!!

Såg en dö orm i morse när jag va ute med Svea!
Att jag inte dog de blev bara o rusa hem igen med full fart!!!!!
hade den levt hade jag dött på plats
Är så rädd för sådant :(

Äntligen idag blir mina Rosa Converce sålda...
Köptes när jag va gravid men sen när dom väl skulle användas
så räckte det med att stoppa in foten såg inte klokt ut så upp på blocket med dom
Skönt med extra pengar där det är aldrig fel..

Andreas hade en underbar natt idag Tack tack!! :D då blir man glader


Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0