V.40

Yes nu är vi i  V.40 av 40
6 dagar kvar.. och jag längtar så sjukt mycket tills du är här hos oss :)
Idag blir det bara en lugn dag, vart ute en sväng redan med mammsen.
Handlat o så, köpte bland annat ett rött U.S.A Polo sätt till köket grytlappar o kökshanduk o så,
Jätte fint :D O mamma min köpte garn o mönster till en Pippitröja, den är ju för fin!!
Så en sådan ska mammsen min sticka till vår Andreas =)

Blir inte o träffa Jimmy idag , blir väll kanske säkert på fredag då i stället.
Men Bättre det än ingenting..

Pippi Tröjan

Pippitröja



Det händer att vi både har det jobbigt och problem med våra liv, så vi inte upptäcker i tid att livet flyger ifrån oss.
Ibland är vi så upptagna av vem som har rätt eller fel, vilket innebär att vi ofta glömmer vad som är rätt eller fel.
Vi förstår inte alltid vad riktig vänskap betyder, förrän det är för sent.
Detta vill inte jag vara med om, jag vill alltid ha dig i mitt hjärta, så jag inte mister dig!



Kommentarer
Postat av: Emmelie

kul med bloggen. bor du o din pojkvän inte tillsammans ännu?

hoppas de e bra med alllt. kram

2009-01-28 @ 19:07:41
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Jobbigt va?

jag behövde så sjukt mkt närhet i graviditeten,, hade aldrig klarat mig utan Johan.

Hur bor du då? Kram

2009-01-29 @ 21:43:16
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Emmelie

jo de förstår jag.

skönt de gått bra iaf.

blogga mer!

2009-01-30 @ 15:02:34
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0