Friday

Ja hitills har dagen inte gett så mkt..
Vart ute med mamma te affärn, stått o läskats utanför systembolaget.
Mmm hur sugen är man inte på en Barcadi breezer lr en cider lr nått  ja ba nått.
Men får väll bli först till sommaren någon gång, bättre det än aldrig igen.
Ikväll blir det o träffa Jimmy varrafall. Gött det varrafall..
Blir en kväll hemma hos mig lr han.. ja hur de blir har ja ingen aning om än..
Nu har vi bara 4 dagar kvar.. Kan man längta så här mkt?


Robin Bengtsson - (sittin on) Dock of the bay
Måste säga att jag tycker han är helt grym!!
Underbar röst





Peace Love and understanding

// Leinda


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja det förstår jag verkligen, men ni vet redan att det var en pojke va? har för mig att du sagt det, mitt minne är lite down hahah. Åhh vad mysigt för er :) Med en liten pluttis. Jag pluggar hemma, eller ah på distans, gymnasiekurser, blir ju fan aldrig klar med skiten. Så så är det, vad gör du på dagarna nu då? Puusss

2009-01-30 @ 14:59:24
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Postat av: Sanna

Samma här, ba hemma och ja typ pluggar, drar till stan ibland å fikar, men thats it ungeäfär.



Hahah jaa lite pinsamt. Vi får la se till att det blir av, ba ta en kaffe eller något å snacka lite :) Puss puss

2009-01-30 @ 16:09:08
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Postat av: Sanna

Det låter bra det :) Nej jag har faktiskt mest varit hemma, pluggat å typ segat framför teven. Vad har du gjort? Pusspuss

2009-02-01 @ 14:06:34
URL: http://sjoquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0