Om kvällen min..

Jopp blev en sväng till stan, tillsammans med Jimmy, Henke  o Angela.
Blev Kinafood , Både trevligt och gott va de.
Angela o Henke ska oxå ha en bebis till sommaren i Juli.
Kul att folk runt omkring också ska ha barn.
Sen på väg hem blev de en snabb sväng ner till Åhlens
Så fick jag köpt dessa söta Baby Converse. I like them!
Så gick vi o kolla på en massa Babyleksaker, men inte mkt som är
ifrån 0+ men det förstår jag ju, lite tråkigt bara.

- Jag Tycker om dig Jimmy -
En hemlig eller en med Fanta smak

Tack

God natt







Kommentarer
Postat av: Marie Nellie´s Mamma

haha jag förstår det :P jo va glad att det inte gick längre. haha ja det känns som han kankse till och med tittar fram i natt eller tidigt i morgon bitti. böj fram överkroppen och gunga från sida till sida. det va så jag fick igång min förlossning :D

2009-02-10 @ 21:33:27
URL: http://shiiitonge.blogg.se/
Postat av: Anonym

nee d e inte alls svårt

bara att ta d tyget du vill ha mäta rätt strl sicksacka kanterna först på båda tygerna så dom inte går upp sen nåla ihop bakvänt alltså baksida så som när jag sydde hade jag djuren neråt avigsidan lixom eftersom när man sytt ihop d så vänder man utåin på d å då blir det rätt å sömmarna försvinner ..

förstod du ngt av d där? såg att d lät lite virrigt haha

2009-02-10 @ 22:14:02
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe aah men d e sjukt kul å pilla å fixa egna saker då får man lite eget lixom inte bara från affären som alla andra går runt me oxå :p

2009-02-11 @ 11:02:58
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0