En fin söndag..

Söndag 010209

Vilken morgon.. Hundarna har varit helt galna i varandra,
En hane o tik.. o en tik som löper går la inte helt galant ihop.
Så det fick blir en lång promenad i skogen med min lilla Svea.
Men hur skönt som helst va det, sol men ändå lite kyligt ute.
Det blev en riktigt lång promenad för en gångs skull så på vägen hem
började det bli väldigt segt upp o ner bland alla dessa stigar.
Men vad jag gör man inte för lite lugn o ro när det är som det är.
Va super duper anfådd när ja äntligen va hemma på hemmaplan igen.
Ska nog börja ta de lite lugnt me sådant nu kanske, trots allt bara 2 dagar kvar.
Man börjar nästan tro att man kommer gå över tiden, inte kännt något så direkt.
Så som alla andra berättar att de ska/komma o kännas, ska la va glad kanske
men icke vill ja gå över tiden inte.. börjar bli så tungt o nyfiken är jag med!

Kan även skriva några rader om gårdagen. Lördag 310109
Vaknade upp med Jimmy, blev o ligga kvar i sängen länge.. mysigt.
Sen en sen frukost på det och så åkte vi ut en sväng till Ikea Bäckebol
Äckligt packat med folk :S så de va mindre kul inskaffade oss våran badbalja o ut typ
Sen blev de in te Bäckebols köpcentrum o skaffa Svea ett par nya "trosor"
eftersom hon mer lr mindre tuggat upp sina gamla. :O Blähaa ja!
Sen blev de o kolla runt lite på EM , hemtex, där inskaffade vi hos handdukar
till skötbordet, sen blev de coop en snabbis oxå o sen hem.
Då blev det mat sen movie.. helt slappt men mysigt ändå.
Skulle kunna ligga brevid honom dagen in och dagen ut om det gick..
Så underbart är det  :D My heart goes BOM BOM BOM for you! ;D
Helt kär..

Kärleken

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Ja de e verkligen inte alls kul!

Känns skit jobbigt o jag e superorolig eftersom hon sovit i 3,5 timmar nu! kram

2009-02-01 @ 15:15:24
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Sanna

Åhh vad mysigt det låter :) Hur fan orkar du ut å gå sådär, knappt att jag orkar nu hahah. Två hundar? Pusss

2009-02-01 @ 18:12:19
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Postat av: Emmelie

jag har ringt, blir de inte värre e de lugnt.. nu har hon sovit två timmar till .. hee snart bf för dig hörru=) kram

2009-02-01 @ 19:01:45
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Mamma Sandra

Hej =)

Tack så mycket =D kan ju inget mer än hålla med haha =P

Med kroppen hmm jo det har väl gått bra.. men det känns fortfarande jätte tomt i magen, men man börjar ju vänja sig nu. hehe

Nje vet faktiskt inte hjur jag gjort för att den gått ner så mycket som den gjort för jag äter en jävla massa skräpmat hehe men sen är det väl mycket ammningen tror jag.

Vad kul när är lill
n beräknad är det en flicka eller pojk? Elelr ni kanske inte tagit reda på det?!

Önskar dig/er ALL lycka på förlossningen och kan ju ge ett tips.. GÅ IN I VARJE VÄRK och glöm inte att andas ;-) så komemr allt gå super bra ;-) Lycka till! kram på dej

2009-02-01 @ 20:52:15
URL: http://thestoryinside.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jahhaa, då hänger jag med. Vad har din mamma å dom för hund? Men hmm bor du hemma än eller själv? Inte fattat det riktigt, jag e rääätt seg :P Japp en hane ja. Vad ska du göra idag då? Pusss pusss

2009-02-02 @ 12:14:41
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Postat av: Mamma Sandra

Naaw vad ska han heta då? Jasså imorrn blir Liam 2 månader =D

Hmm jag har alltid trott att jag skulle föda innan BF men när det blev den 24e November och ingen bebis men sen äntligen den 3e December (på min lillebrors födelsedag) så ville han titta ut =D haha.. sköönt* hmm jo kan ju säga att det är värt vart ända kilo. Hur är du i vanliga fall har du lätt för att gå upp i viikt? Ha en bra dag. kram kram

2009-02-02 @ 12:35:26
URL: http://thestoryinside.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jahaa okej :) Då är jag med då hehe. Bohus alltså?! Någon speciell anledning, eller bara för att du och F vill bo där? Jag ska plugga och sen ska Väl Devil få sin promenad med och sådär, typ inget med andra ord.



Pussssss

2009-02-02 @ 13:09:26
URL: http://sjoquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0