Blir det att få gå över tiden tro..

1 dag kvar till Bf nu och japp jag tror det blir att gå över tiden..
Jag som jämnt sagt "A ne fan gå över tiden blir de inte" :S
haha jo men visst.. skulle aldrig sagt så får skylla mig själv!
Strax blir det varrafall en längre promenad upp i skogen med svea
Tror jag får röra på mig lite så han inte tycker de blir allt för trevligt där inne i magen.
Det är ju trots allt rätt mysigt väder ute ida med.. sol men ändå små kallt, ba o klä på sig vettö
Nu är min lilla Sarah hemma te gbg igen.. den första personen jag lär skicka iväg ett sms till,
När det väl börjar att hände lite grejer. :D FY VAD JAG LÄNGTAR! JAG BLIR JU KNAS..  :( :D
Ja o nu blev lill killen på G i magen med känner ja..Ja mamma vill att du ska ta o komma ut te oss
Ne men nu blir de ut o ta mig en promenix faktist.. så  Bye bye

Kisses & Hugs
Lindisen <3





Kommentarer
Postat av: Sarah

Ja du hjärtat, jag väntar ivrigt på ditt sms :D

Spännande!! Älskar dig gumman <3

2009-02-02 @ 12:58:47
URL: http://mammasarah.blogg.se/
Postat av: Emmelie

fy gå över e inte kul! men förhoppningsvis går du ej över för länge. släng in en bild. kraam

2009-02-02 @ 15:53:12
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0