BF + 3

Natten: Ja den har inte varit som en dans på rosor direkt, Ont i ben o höfter.
Kännts som natten varade i evigheter, men helt lugnt på morgonen,
lite dunkande i höfterna bara, men man överlever väll. 
Själv har jag ju gissat på till Söndag 8/2, Jimmy har gissat på Torsdag 12/2 
Då även hans syster Therese fyller 21år!

Aja nu sitter jag o väntar på att Mammsen o Pappsen ska komma hem
med frukost till mig :) o sen händer det la inte så jätte mkt mer.
Fast det är fredag idag, o pengarna har ramlat in på kontot.
Så i vanliga fall hade de nog dratts mot stan men orka de!!
Men Såg ett par gö tuffa mini Converce på Åhlens city
Så dom ska varrafall införskaffas så fort jag orkar att ta mig dit
blir antagligen efter Andreas tittat ut, vågar inte direkt ränna ute på stan nu
Orkar verkligen inte gå i dessa kläder, o mage o allt mer..
Och  mina fötter, ben och fingrar skulle ba vilja sticka hål i dom o tömma..
Ja det är inte lätt när de e svårt..

Pizza i kväll... O kanske träffa Jimmy idag lr imorn då blire en Movie.
Saknar honom

Have a nice Day!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Saknar dig , hjärtat mitt <3

2009-02-06 @ 12:13:46
URL: http://mammasarah.blogg.se/
Postat av: Sanna

Usch att ha ont, men det låter ändå mysigt hehe. Ja det är skit skönt att kunna plugga och bestämma själv, man är ju typ ledig alltid liksom fast ändå inte :P Blir nog en rätt lugn helg, ska dra till pappa på styrsö imorgon och det är väl typ allt som händer. Puss pusss

2009-02-06 @ 13:43:06
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Jadu de e inte kul alltid ska du veta, kämpigt med små bebisar.

Ja men de e ju posetivt att du har ont nu, kanske är på gång snart! kram

2009-02-06 @ 15:38:16
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Mamma Sandra

Jasså ååh men då kanske man ändå hade rätt om att han kommer imorgon?! Men nu har jag ine alls känsla av att han kommer imorgon haha men hoppas han kommer imorrn iaf haha.. taack så mycket =)

Håller tummarna för dig.. LOVA att skriva så fort han kommit ut och ta bild på honom :) haha jävla bebisfreak är man (A) hehe ha nu en fortsatt bra kväll.. kram på dej

2009-02-06 @ 22:37:39
URL: http://thestoryinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0