BF + 10

Har inte blivit något skrivande på ett par dagar..
Så kanske dags att göra en uppdatering.

Ingen bebis.   10 dagar över tiden.

MVC Möte 12/2
Bebisen mådde bra. SF måttet 38-39
Fick en tid 18/2 på Östra (Som jag hoppas inte ska behövas)
5 dagar kvar.

Efteråt tog jag och Jimmy en promenad upp i skogen med hundarna.

Senare blev det kalas hemma hos Jimmy då Therese fyllde 21 år.
Det var ju trevligt att få träffa Jimmys Familj o släkt.
Jag o Jimmys fick även en present till Andreas utav hans mormor.
En mobil med snövit och dom sju dvärgarna.
Som hon virkat helt själv, Jättte söt va den.
Och så hade hon även stickat en Dress, Byxa,kofta och en mössa.
De va riktigt guligt av henne!.

Idag har det blivit städning känns skönt att fått nått gjort.
Alla hjärtans dag imorn, tänk om han hade velat ta o titta ut då.
Hur glad hade inte jag blivit då? :D

Funderar på att ta o ringa min moster o beställa en tid för klippning.
Tänkte att det skulle bli v.13 eller v.14 Så Andreas kommit ut,
Och att man kommit in i allt och så innan,
Finns inget som känns så mkt niceigare än att va nyklippt.
Då blir de Page igen Vart jätte duktig o sparat ut min lugg.
det trodde jag aldrig att jag skulle klara,
Och även inte färgat mitt hår på över ett år! fan va bra man är!
Men inte för kort hår, NEVER again.. gjort de misstaget en gång.
Så ska ja hålla mig i 6 veckor är ju sugen nu nu nu!


Nått i stil med Gwyneth lr Nicole fast med lång lugg :)



Niceig låt:
Flo Rida - Round Round

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jaa det var riktigt skönt med en promenad alltså, haha jag gjorde också misstaget att klippa mig, klippte av typ tre dm så nu har jag det på utväxt :) Fan vad nice om han kommit imån, en riktig hjärtebebis hihi. Pussar

2009-02-13 @ 14:01:26
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Postat av: Sanna

japp precis, när jag klippte mig var det typ en dm kortare, då var det föör kort :P Jaa idag kan han väl lika gärna hoppa, men du kanske kan åka in i natt, så har ni hela hjärtan dagen med plutten, det hade varit fint :) Puusss

2009-02-13 @ 14:13:26
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jasså? Hihi :) Du btw, innan jag glömmer, har du bytt msn, nu när jag fixat min igen. Efter typ hundra år men iaf. Jag hade varit jätte nervös, om jag var du. Inte för hur plutten ser ut såklart, han kommer bli ljuvlig :) Men för omställningen, fast det kanske är så att man liksom vänjer sig under tidens gång och allting. Pussar

2009-02-13 @ 14:32:27
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Postat av: Marie Nellie´s Mamma

ingen bebis än :(



hihi visst va dom :D

jo det känns helt underbart faktist. men det blir ju en hel del jobb :P

2009-02-13 @ 17:33:51
URL: http://shiiitonge.blogg.se/
Postat av: Sarah

Nej klippa dig kort ska du INTE :P hihi..

Vi har redan been there done that liksom ;)

Men page blir nog prima :)

Allt är snygg på dig, fett avundsjuk vill jag lova!

Puss <3<3<3

2009-02-13 @ 18:32:34
URL: http://mammasarah.blogg.se/
Postat av: Marie Nellie´s Mamma

jo det är jag verkligen, två blöjbarn lixom :P men jag e så van vid barn så det ska nog gå super...jo det e många tabkar som vimlar runt i min hjärna just nu :P

2009-02-13 @ 23:22:23
URL: http://shiiitonge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0