Va händer denna dag?


Redan varit nere te Eiksberg o handlat
Fick köpt mig GT o läst de nya om Azadhe..
Den misstänkta hade lämnat in sig i går kväll..!!
Vem som än gjort det, hoppas jag får sitt straff så småningom.
Tänkt en massa på henne, o hur hon borde känt sig dom sista minuterna
Hemskt att detta hände henne.

nu blir de o dra fram scrap bok kittet o pyssla lite
sen sätta mig på motions cykeln en stund
gå till gula brevlådan med Svea.
så mkt mera blir det nog inte idag!

hej hej så länge!


Azadeh





Kommentarer
Postat av: Emmelie

Jadu jag vet inte, har inte varit där sen hon va tre månader.. men kan tänka mig hon väger hm 6700 om jag får gissa.. hehe får väl se.. hon växre som tusan iaf o har ätit gröt en gång.. tror inte de e överdrivet långt kvar tills hon kan sitta själv.. så tiden springer iväg :D

2009-04-07 @ 15:53:37
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0