Sommar

Sommar sommar,  Jag längtar så....


 
Bryan Adams - Summer Of 69

Sneakers - Glider i sommartider


Gyllene tider - Sommartider

Snowstorm - Sommarnatt


Caracola - Summer Nights



Jag & Jessica


Jag & Jessica


Jag


Jessica


Emelie



Party Party imorn och på lördag då! :P Yääääje!
Suttit o lyssnat på all sommar musik nu...
och blev så jävla party sugen!! lite mer sol så hade de vart NICE
Jimmy åkte hem för en stund sen och han tog med Andreas
Första gången jag är ifrån han så på riktigt hela natten o morgondagen
Känns ju lite konstigt faktist att veta att han inte är i samma hus som mig.
Men han va så fin så idag mammas lilla pojk Pippi tröjan o convercen ohoo.
skulle ta kort men kameran skulle förstås cpa!..
så nu sitter jag här hemma o saknar mina två!
Kanske ska ner o dra en prov sminkning inför morgondagen?
Gäller ju att orka...
Ta en sväng på motions cyckeln igen blir de varrafall
andra gången för idag då.
Får ju ta o röra på fläsket när man ska ta o hälla i sig massa kalorier!
Hurtigt jag vet!  haha...



Älskling  You know I Love you like hell
Glad att jag har dig!




Tjiiiiingeling !







Kommentarer
Postat av: Kevins mamma Mia

Men gud!

känner du henne??

av vem? fy fan va hemskt!

jora de är fint=)

själv då?? kram

2009-04-09 @ 19:57:57
URL: http://svalan87.blogg.se/
Postat av: Kevins mamma Mia

sjukt hemskt!

2009-04-09 @ 20:49:26
URL: http://svalan87.blogg.se/
Postat av: Emmelie

De e inte ofta Ebba sover så vill jag lova.

Idag vaknade hon vid sex igen trots att hon somnade en timma senare.

Sen e hon grymt dålig på o sova på dagarna, 20 min lite då o då., jobbigaste e nog att man inte kan flytta sig från henne när hon somnat jämte en, icke lägga sig ifrån henne heller.

Så nog har hon sina sidor hon med :)

Oja tatton e fin :)

2009-04-10 @ 07:23:29
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0