Memories never dies..

Satt o kolla igenom gamla bilder..  hittade mappen från klassresan i 3:an :D

Klassresan Hopp 3a -06
Danmark

Strikta regler att absolut ingen alcohol - det fick man skriva på ett papper för
Hmm detta blev en så party resa fest varje kväll sten hårt på Bluddy Holly
Haha de ända alva
rliga vi gjorde vi gick på en påtvingad dag på ett badhus
och en dag runt skagen aldrig gått så jävla långt så där försvann alla % kalorierna
sen shopping and party
... ballt?

Pics

Emma Emelie & jag i bakrunden




Jennifer & Me



Me and? känner igen min min o de är en NONO hehe..



Jag & Louise.. dans på gång..



Louise & Lisa & Artimiz



Jag & Lisa & Louise



Me me and only me



Tuff man kan va Me



Emma & Emelie & Artimiz



Komsi komsi.. Me & Louise



Elle, Emma, Jag, Josefine



Emma & Jag & Artimiz



Vi i skagen där dom 2 haven möts
Angelica, Lisa, Diana, Jag, Louise, Annika, Josefine,?,  Emelie. Therese, Josefine



Hmm dans pinsam man kan se ut.. Emma o jag varrafall



Danska boys and Louise and I..



Svinigt kallt Louise jag o Artimiz




Denna fula pinsamma bild men ja o Nallen
Alla skulle ha med sig sin nalle o sen berätta en histora om varför denna va så viktigt!!
??? Ja varför kommer man på detta ???






Kommentarer
Postat av: Sarah

ÄCKEL LOUISE . . .

2009-04-18 @ 22:26:12
URL: http://mammasarah.blogg.se/
Postat av: Leinda

Oh ja slusk...

2009-04-18 @ 22:27:53
URL: http://leinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0