God morgon


Snuvig o go är jag :S o mag ontet har inte släppt ännu..

Dag 2 - gick galant
Men idag är det dag 3 på dieten känner fortfarande inget sug av mat (kanske för att ja e sjuk)

Dagen började lite grinigt för Andreas del men nu börjar det bli bättre go o gla "Kexchoklad"
Vädret ser ju ut o va helt OK ida med.. hade varit skönt med en promenad
men tror tyvär inte orken pallar..

Glömde även att skriva igår att när jag o Sarah va i stan
 så passade vi på att beställa en tid på make up store.. för en fest sminkning den 22/5
Då Sarah fyller år  den 21/5 o vi ska ut o fira! den 22 kommer bli jätte kul
Kan inte påstå att jag tyckte de va billigt 500 kr för en sminkning
men man får ju produkter för denna summan oxå så då va de helt ok :D
Snart blir det min första soppa för dagen.. Potatis o purjelök helt ok faktist
Men blir o inhandla en Chocklad i dag lr imorn
Blir lite enformigt att bara äta en o samma smak typ..


Ne men nu kallar Andreas på Mamma sin..



Kommentarer
Postat av: Sarah

Nej fan det är ju som att vi köper smink för 500 kr och så får vi en sminkning gratis ;) vi kommer vara hetta då vettu! Ja dag 3 idag. Suget har börjat komma för mig, men hoppas dagen går fort :P hihi.

2009-04-22 @ 15:32:44
URL: http://mammasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0