En död Linda

Död
Känner mig så just nu..
Andreas vakna 2 i natt ba skriker allt han har o hyperventilerar
Och det ser ut som om maten rinner ut ur näsborrarna :S då blir man rädd
tills jag inser att det är hur mkt snor som helst, första gången han har det.
och antar att han är väldigt rädd o försöker andas med näsan o ba skriker o gråter..
fick torka o ha mig men de va inget han gillade...
o tillslut vid kvart över 3 började han ta lite mat men ba några sug på flaskan då o då.
Han skriker då fortfarande tills ja får honom att somna på bröstet
sen nån halvtimme efter fick jag i honom maten o så somna han men de har inte varit en lätt natt
legat på mitt bröst o vaknat då o då o märkt sin näsa o storskrikit....jag är så trött..

Men klockan 9 vaknade en glad Andreas.. så nu sitter han i babysittern o mår
medans jag knappt orkar röra mig...
Blir till backaplan med mamma & Andreas om en stund om jag nu orkar..
Jag brukar alltid orka backaplan men today???

Ne nu blir det frukost & ett stort Oboy glas för min del

Hej hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0